Manutenzione di Clipper prufessiunale

A compra di un clipper d'alta qualità hè unu di l'investimenti più impurtanti chì un groomer prufessiunale pò fà.I groomers volenu chì un clipper funziona in modu efficiente è lisu per un bellu pezzu, cusì un mantenimentu propiu hè essenziale.Senza un mantenimentu propiu, i clippers è e lame ùn funzionanu micca à u so livellu ottimali.

Descrizzione di parti:
Per mantene bè i clippers, hè impurtante capisce a funzione di certi cumpunenti chjave:

Ferma di lama:
U fermu di a lama hè a parte chì spinghje quandu si mette a lama o si toglie da u clipper.Permette à a lama di u clipper di pusà bè nantu à u clipper.

Assemblea di cerniera:
L'assemblea di a cerniera hè a pezza metallica chì a lama di a clipper si inserisce.In certi clippers, a lama di clipper si inserisce in l'assemblea di l'unità di a lama.

L'assemblea di l'accionamentu di a lama o a leva:
Questa hè a parte chì move a lama avanti è avanti per fà u cutà.

Link:
U ligame trasferisce u putere da l'ingranaggio à a leva.

Gear:
Trasmette u putere da l'armatura à u ligame è a leva.

Alloghju Clipper
:
Copertura esterna di plastica di clipper.

Pulizia e Raffreddamento di Lame:
Aduprate un pulitore di lame per lubricate, deodorize è disinfettate a lama di clipper prima di u primu usu è dopu ogni usu.Certi pulitori sò assai faciuli d'utilizà.Immergete a parte di a lama di clipper di u clipper in un vasu di lavatu di lama è fate u clipper per 5-6 seconde.Extend-a-Life Clipper Blade Cleaner è Blade Wash sò dispunibuli per questu scopu.

E lame di clipper producenu attritu chì, se usate abbastanza longu, e lame di clipper diventeranu calde è ponu irritate, è ancu brusgiate, a pelle di un cane.Prudutti cum'è Clipper Cool, Kool Lube 3 è Cool Care rinfriscà, pulite è lubricate e lame.Migliuranu l'azzione di taglio aumentendu a velocità di u clipper è ùn lasciaranu micca un residuu oliu.

Ancu s'è vo aduprate unu di i prudutti di rinfrescamentu elencati sopra, avete sempre bisognu di oliu spessu e lame di clipper.L'oliu di Blade hè un pocu più pesante di l'oliu utilizatu in i refrigeranti spray, cusì faci un travagliu assai più efficau di lubricazione.Inoltre, ùn si dissiparà più rapidamente cum'è l'oliu lasciatu da i refrigeranti.

Leve, assemblee di trasmissione di lame, è cerniere:
Lever è l'assemblea di l'accionamentu di lame sò essenzialmente a stessa cosa.Quandu hè purtata, a lama di u clipper ùn ghjunghje micca una corsa completa, cusì l'efficienza di taglio hè affettata.A lama di u clipper pò ancu principià à pruduce un sonu di sonu.Sustituite leve durante u mantenimentu regulare per prevene i prublemi.A cerniera deve esse rimpiazzata quandu pò esse spinta fora di a pusizione verticale cù a manu senza usà u chjusu di a lama.Se e lame di u clipper parenu esse allughjate durante u tagliu, u latch pò esse bisognu di rimpiazzà.

Affilatura di lame per tagliatore:
Mantene e lame affilate hè vitale.Les lames de tondeuse opaques portent à mauvais résultats et à des clients insatisfaits.U tempu trà l'affilazioni prufessiunali pò esse allungatu usendu l'HandiHone Sharpener.Reducenu assai u tempu, u costu è u fastidiu di mandà lame per esse affilate cusì spessu, è ponu esse fattu in una materia di minuti.U costu di u kit è piglià un pocu di tempu per maestru di a tecnica serà rimbursatu parechje volte.

Clipper à huile :
U mutore di i clippers di stili più vechji pò sviluppà un squilliu dopu un periudu di tempu.Se questu accade, basta à applicà una goccia d'oliu lubrificante in u portu di l'oliu di u clipper.Certi clippers anu dui porti.Ùn aduprate micca l'olii tipici di a casa, è ùn fate micca troppu oliu.Questu pò causà danni irreparabile à u clipper.

Spazzole di carbone è Assemblea di Spring:
Se un clipper funziona più lentamente di u solitu o pare perde u putere, pò indicà spazzole di carbone usurate.Verificate regularmente per assicurà a lunghezza propria.E duie spazzole devenu esse cambiate quandu sò purtate à a mità di a so lunghezza originale.

Manutenzione di u Capu Finale:
I clippers novi, più freschi, anu filtri di schermu amovibili nantu à u capu finale.Vacuum o soffia i capelli ogni ghjornu.Questu hè ancu un bonu tempu per sguassà i capelli in a zona di a cerniera.Un vechju spazzola di denti funziona bè per questu scopu, cum'è a piccula spazzola chì vene cù u clipper.Un secadoru di forza pò ancu esse usatu.Eliminate u cappucciu di un vechju A-5 settimanale, aspirate u clipper è pulite a cerniera.Attenti à ùn disturbà u cablaggio o cunnessione.Sostituite u tappu finale.

A cura di l'equipaggiu di grooming pò aumentà i profitti eliminendu u tempu di inattività.

Avè parechje clippers è lame di clipper in modu chì u grooming pò cuntinuà mentre l'altru equipamentu hè in serviziu.

Questu aiuterà à evità i chjusi;in casu di malfunzionamenti maiò di l'equipaggiu.Ricurdativi chì un ghjornu senza equipamentu pò custà una settimana di prufitti.


Tempu di post: 20-aug-2021